Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: misiek1928 <misiek_1928.WYTNIJ.TO_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:46:40 MET DST

> Miałem wątpliwą przyjemność przywracać system na laptopie z takiej
> partycji ukrytej
> przy pomocy "narzędzi" - taki sprytny guzik na klawiaturze.
>
> Myślałem, że pójdzie szybciej niż z Ghosta, a tymczasem
> to była regularna instalka!!! Potem instalowały się sterowniki.
> A na koniec oniemiałem - zaczęło się instalowanie SP2!!!!
>
> Zajęło to około godziny. Never again!
> Jak będę miał laptopa to zrobię sobie swojego Ghosta lub cos takiego
> i system będzie postawiony w 10 minut

No tutaj trzeba się z Tobą zgodzić, przynajmniej ja się zgadzam. Mam
Lenovo i System recovery od IBM'a, makabra w porównaniu do Ghosta itp.
Normalna regularna instalka (poza systemem, bo ten jest kopiowany z
partycji ukrytej). Soft, poprawki, sterowniki - wszystko się instaluje
po przywróceniu systemu do stanu fabrycznego. Jednakże nie jest to
jedyna mozliwośc przywracania systemu, gdyż u mnie istanieje możliwość
utworzenia backupu w dowolnym momencie i przywrócenie właśnie tego
backupu zamiast ustawień fabrycznych, co jest dużo szybsze (a'la ghost).