Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 14:55:31 MET DST

Dnia 28.08.2006 misiek1928 <misiek_1928.WYTNIJ.TO@o2.pl> napisał/a:

> No tutaj trzeba się z Tobą zgodzić, przynajmniej ja się zgadzam. Mam
> Lenovo i System recovery od IBM'a, makabra w porównaniu do Ghosta itp.
> Normalna regularna instalka (poza systemem, bo ten jest kopiowany z
> partycji ukrytej). Soft, poprawki, sterowniki - wszystko się instaluje
> po przywróceniu systemu do stanu fabrycznego. Jednakże nie jest to
> jedyna mozliwośc przywracania systemu, gdyż u mnie istanieje możliwość
> utworzenia backupu w dowolnym momencie i przywrócenie właśnie tego
> backupu zamiast ustawień fabrycznych, co jest dużo szybsze (a'la ghost).

Czy Lenovo w opcji bez systemu operacyjnego też zawiera taką ukrytą
partycje? Jeśli tak to co ona wtedy zawiera?
Czy na tej partycji jest tylko recowery systemu operacyjnego, czy
również zawiera ona elementy biosu/post itp. tzn czy bez niej laptop
przejdzie do startu systemu z hdd gdy się ją w beszczelny sposób
usunie :D i zagospodaruje na np /usr :)

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***