Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 15:46:07 MET DST

Tomaszek napisał(a):

> Tak, tylko jak ten(moje znienawidzone słowo) TREND się utrzyma, to
> niedługo nie będzie już co czytać, tylko się będzie flash ogladać:-( O
> zgrozo, Boże uchowaj, ale wydaje mi się, że specjalistyczne serwisy
> pójdą tą samą drogą, bo będą chciały pozyskać sponsorów.Kto by jeszcze
> parę lat temu pomyślał, że CHIP tak zejdzie na psy.A tu proszę: mamy
> kolejny Komputer Świat:-( Oby nie, ale czarno to widzę:-(

Nie przesadzajmy. Takie gadanie przypomina tylko i wyłącznie "za moich
czasów było lepiej". Nic poza tym. Czasy się zmieniają, potrzeby się
zmieniają, to i gazety się zmieniają.

> Tak, tylko że komputer staje się powoli czymś niezbędnym(przedmiotem
> codziennego użytku), a poziom wiedzy na temat tej maszyny u przeciętnego
> człowieka(i to wcale nie tylko w Polsce) jest żenujący.I dzięki temu
> zarabiają serwisy(których nawiasem poziom też często jest żenujący).Czy
> wiek XXI zostanie okrzyknięty wiekiem głupoty i symbolem zarabiania na
> niej? Nie wiem, oby nie.

Nie zostanie okrzyknięty wiekiem głupoty. Wręcz przeciwnie. Poziom wiedzy
przeciętnego użytkownika ma być na tyle duży, żeby potrafił napisać tekst w
edytorze, sprawdzić stan konta w banku itp. i nic poza tym. Bo i po co
zaśmiecać sobie głowę czymś co mnie nie interesuje i co nie jest mi
potrzebne? Od tego są specjaliści, którym ten przeciętny człowiek ma
zapłacić za wiedzę i usługi.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
GG: 2904275