Re: Literatura komputerowa - Alternatywa dla Chip-a

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 18:42:38 MET DST

Piotr Wydymus napisał(a):
> Nie przesadzajmy. Takie gadanie przypomina tylko i wyłącznie "za moich
> czasów było lepiej". Nic poza tym. Czasy się zmieniają, potrzeby się
> zmieniają, to i gazety się zmieniają.

Tylko dlaczego na gorsze? Bardziej prymitywne? Głupsze? Płytsze?

> Nie zostanie okrzyknięty wiekiem głupoty. Wręcz przeciwnie. Poziom wiedzy
> przeciętnego użytkownika ma być na tyle duży, żeby potrafił napisać tekst w
> edytorze, sprawdzić stan konta w banku itp. i nic poza tym. Bo i po co
> zaśmiecać sobie głowę czymś co mnie nie interesuje i co nie jest mi
> potrzebne? Od tego są specjaliści, którym ten przeciętny człowiek ma
> zapłacić za wiedzę i usługi.

Nie rozumiem zasad tego świata:-( Wiedza niemodna, zainteresowania
niemodne, wszystko co ma jakiś poziom jest wyszydzane.I to wszystko
buduje pokolenie pod szyldem JP2.Jedna rzecz nie zmieniła się przez te
wszystkie wieki w ludziach - ludzka hipokryzja, ale to już NTG, a więc
amen:-)

Tomaszek