Re: Semperon Socket S754/S939 vs AM2

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 21:40:38 MET DST

Użytkownik "Michał Gorzkiewicz" <mgorzkiewicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:eavoc4$5uj$1@inews.gazeta.pl...

> Cześć,
> W zasadzie już sobie odpowiedziałem :
> http://www.ddworld.cz/content/view/75/37/
>
> To całe AM2 to jakby na siłę. Jeśli mam jeszcze dokupować RAM'y to kupię
> stare S754 i jak się da to na chipie VIA (mniejszy poziom zrzędzenia na
stery
> na grupach pl.comp.os.linux.sprzet).

Ten test to jakiś tendencyjny jest. AM2 jedzie na singlu, Celeron to jakaś
wersja z 512kB L2 - czyli to juz pełny P4, a nie CeleronD. Benchmark
ewidentnie jest pro-Intel i anty-AM2.
Odnośnie Via, to starsze chipsety tej firmy dla K8 nie miały blokady
magistral co praktycznie uniemożliwiało podkręcanie. ( a Sempki S754 bardzo
ładnie się kręcą)