Re: streamer i kasetka DAT

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 21:40:54 MET DST

rs napisał(a):

> hehehe. wolno?

Ale chyba nie trzeba jakiegoś specjalnie mocnego sprzętu, żeby wyciągnąć
pełny transfer takiego streamera? ;)

> uzywam backup exec pod windowami. otwierasz siec lokalna wybierasz
> komp i co na nim do backupowania i backupujesz. mozesz zapisac
> selekcje, ustawic terminarz i powtarzac operacje. chyba nie rozni sie
> niczym od bakupowania kompa lokalnego. nowa wersja softu wymaga tylko
> zainstalowania agenta na kazdej maszynie, z ktora bedziesz backupowac.

A jak właściwie taki streamer jest widziany przez system? Jako napęd,
który można przeglądać przez "Mój Komputer" albo zamontować w określonym
katalogu pod Linuksem, czy też jest widoczny jako urządzenie, ale dostęp
do niego jest możliwy jedynie przez dedykowany program?

# /George Orwell - Rok 1984/