Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 12:51:21 MET DST

PCMANIAK <pcmaniak@onet.eu> wrote:

> Kończąc te niechlubne wątki, te dyskusje, gdzie wlatuje jakikolwiek
> piździelec i krzyczy, że coś jest "gówno" lub "do dupy", to ja
> traktuję jako dobry moment by nalecieć na takiego. Dla mnie to frajda,
> a on się wkurza..
>:-)

            Tyle tylko ze to zle swiadczy wylacznie o Tobie. Przemysl to.
A jesli nadal uwazasz ze to swietna zabawa to sugeruje przeniesc ja do
poza usenet - do rzeczywistego zycia.
Naskocz w ten sposob na pana "sportowca" z 1 paskiem w wyjsciowym dresie
ekstra, za to bez wlosow i karku. Dobrym powodem moze byc uwielbienie lub
jego brak dla firmy Nokia :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl