Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 18:28:02 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9813E82F58E29mbien@127.0.0.1...
> Wiesz - po Message-ID: <eaqrut$riq$1@sunflower.man.poznan.pl> lepiej
> nic nie pisz o kulturze dsykusji.

Nie lubię palantów z kraju, w którym wszelka myśl techniczna trafiała w
końcu do kosza, a którzy kładą nieadekwatne słowa do towaru narodów
zdolnych. Nick'a nie zmieniłem przypadkowo, bowiem pracuję na innym kompie -
wszystko w jednej sieci (nie ukrywam się).

> I nie zapieraj sie tego nieszczesnego
> napedu optycznego Samsunga: cieszyles sie jak dziecko po jego kupnie
> i reagowales alergicznie na proby sprowadzenia na ziemie. A teraz bardzo
> mozliwe ze wychodza przypadlosci optyki Samsunga - brak poprawnej obslugi
> danego nosnika w firmware itp.

I zmartwię wielu - cieszę się znów, bo:
1. Jest wszystko dobrze od początku.
2. Problem rozwiązany.

Ponadto, być może wkrótce opublikuję testy z poszczególnych nośników (które
są więcej niż zadowalające!). Cały czas zbieram na dysku pliki html, dat i
grafiki oczywiście. Nikt mi nie płaci za płytki i zużyty czas, a robię to
tylko z entuzjazmu do komputerów, a nie marki.

Nadal nie przeczę, że w grę może wchodzić egzemplarz (w co wątpię jednak
przy dzisiejszej automatyzacji produkcji).

> Bo to moze byc wlasnie problem, o ile to cos
> nie programowego - na odleglosc bez szklanej kuli tego sie nie sprawdzi.

A Ty i inni wypowiadacie się na temat napędu (konkretnego modelu), którego
nie mieliście "w łapie"! Polecam dla Was grupę nt. religii.

> Ludzie ktorzy mieli wczesniej doczynienia z napedami tego producenta po
> takich wlasnie "cyrkach" maja o nim nie najlepsze zdanie. Juz kiedys
> pisalem ze nie jestem do niego uprzedzony: uzywam jego peryferiow,
> monitora, pamieci dynamicznych i flash, flopa i HDD - wszustko sobie
> chwale. Ale Samsung to taki moloch co musi sie pchac do wszystkiego
> wlacznie z mikrofalowkami i aparatami cyfrowymi. No i niektore rzeczy mu
> po prostu nie wychodza, a do nich zalicza sie wlasnie dzial napedow
> optycznych. Jak sie to zmieni sam bede chwalil napedy optyczne tego
> [...]

Napędów optycznych SAMSUNG przed 2006roku nie znam, ale zapytam: jak
Szanowny Kolega pozna kiedy to się zmieni?

> tak jak mialo to miejsce w przypadku HDD - z chyba najgorszych
> na rynku od P80 zaczal robi dyski wrecz sietne. U siebie mam SPN1213N i
> nastepny tez bedzie raczej samsunga.

Coś podobnego! To ja zrozumiałem, że SAMSUNG to gówno. :-)
Nie chwalę się ile mam SAMSUNGa, ale aparaty cyfrowe to ja kupuję od Canona.

> Niestety polaczenie z Toshiba nie
> wyszlo mu wcale na dobre - to nie dzial napedow optycznych samsunga sie
> podciagnal, a raczej Toshiba zeszla na psy - wystarczylo otworzyc napedy
> T-S polaczeniu - za panelem typowym dla toshiby kryly sie bebechy
samsunga.
> Niestety tak samo jak z Toshiba dzieje sie chyba obecnie z BenQiem - z
> firmy ktorej dzial optyczny wszedl szturmem na rynek po polaczeniu z
> Liteonem zaczynaja pojawiac sie konstrukcje z wadami napedow Liteona.

Może w związku z tym nie będziecie mieli na co psioczyć, tylko zajmiecie się
szukaniem rupieci na Allegro. :-D

Kończąc te niechlubne wątki, te dyskusje, gdzie wlatuje jakikolwiek
piździelec i krzyczy, że coś jest "gówno" lub "do dupy", to ja traktuję jako
dobry moment by nalecieć na takiego. Dla mnie to frajda, a on się wkurza..
:-)
Przecież nie wymienię napędu tylko dlatego, ze ktoś kto nie ma w pełni
rozwiniętego umysłu, używa słów zamiennych. A czy w ostatnim czasie na
grupie była osoba, która rzetelnie przedstawiła jakieś zarzuty wobec napędu
SAMSUNGA SH-S162L. NAWET ja takowych nie miałem, a opisany problem nie
dotyczył marki, ani modelu, ale rzeczy na którą (teraz już wiem) powinienem
znaleźć tu odpowiedź. To stawia ważne pytanie: czy z braku fachowców, grupę
będą już tworzyć tylko osoby wypowiadające tendencyjne opinie (bez realnych
dowodów).

Nienawidzącym SAMSUNGa proponuje założenie strony z odnośnikami wątków,
gdzie poruszany był problem wynikły ze sprzetu tej firmy.

Wierzcie mi, że jest już mi trochę głupio, jak ten napęd dobrze pracuje (jak
na razie, na co patrzę z uwagą).