Problem z kolorami.

Autor: Esp <cictariz_at_esp.fu>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 13:20:47 MET DST

Witam.
Mam Radeona 9550, telewizor jakiś nie najnowszej generacji Elemis.
Kupiłem kabelek (euro złącze) łączący te dwa powyższe urządzenia w celu
wiadomym.
No i mam problem z kolorami, jest przede wszystkim kolosalna różnica w tym
co widać na ekranie monitora i na ekranie TV. Na ekranie TV są jakieś dziwne
kolory, wraz z jakimś "zaśnieżeniem", jakieś kontrasty dziwne itd itp.
Troszeczkę próbowałem coś zmienić w ustawieniach kolorów w TV i w
ustawieniach karty graficznej i właściwościach ekranu, ale przyznam, że
niewiele walczyłem z tym.
Poradzi ktoś coś????

Esp