Re: DVD-/+RW - co jest nie tak?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 00:07:33 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns981682C731F47mbien@127.0.0.1...
> Tyle tylko ze to zle swiadczy wylacznie o Tobie. Przemysl to.
> A jesli nadal uwazasz ze to swietna zabawa to sugeruje przeniesc ja do
> poza usenet - do rzeczywistego zycia.

 Nie jestem dobrym aktorem i nie gram w życiu innego niż jestem. Nigdy nie
dbałem o to, by się komuś przypodobać. A ostre słowa...? No cóż,
uwarunkowanie zawodowe. Problem w tym, że jakoś nie temperujecie pewnych
tendencyjnych wypowiedzi, ani nie zniechęcacie autorów do kolejnych takich
wypowiedzi, przez co zasilają rzesze "expertów". Oddać im pole?

> Naskocz w ten sposob na pana "sportowca" z 1 paskiem w wyjsciowym dresie
> ekstra, za to bez wlosow i karku. Dobrym powodem moze byc uwielbienie lub
> jego brak dla firmy Nokia :>

Takiego gościa, to ja wolę go wcielić do naszego ruchu politycznego, a
uderzyć w realu to trzeba w katoli i żydków, potem zrobić czystkę w
społeczeństwie. ;-)

A czy wiesz, że mamy już ponad 15 milionów notowanych w kartotekach
policyjnych?!

-------
Wszyscy mają sygnaturkę, to czemu nie ja? ;-)
Ojojoj...ajajaj... Polska to dziwny kraj - żyd minister, żyd magister, żyd w
urzedzie, żyd jest wszędzie.