Re: AMD-ATI

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 19:33:24 MET DST

uC wrote:
> To jest blad w rozumowaniu czesto popelniany, iz Core2 jest najwazniejsza
> rzecza dla Intela i AMD - nie jest! Jest tylko fragmentem przychodow Intela
> i to na rynku desktop i niekoniecznie zmartwieniem dla AMD, tym mniejszym po
> polaczeniu z ATi, gdzie wachlarz produktow staje sie duzo szerszy.

A na którym rynku jest zmartwieniem dla AMD? W segmencie serwerów
Opterony nadal mniej popularne od oferty Intela, na mobilnym nawet nie
ma co wspominać (nowe Centrino), a teraz jeszcze desktopy. Gdzie tu
miejsce dla AMD?

> Ja nie mowilem o produkowaniu ukladow CPU+GPU, ale o samych CPU przez nVidie
> i samych GPU przez Intela i AMD. Oczywiscie kiedys bedzie to pewnie w jednym
> ukladzie. Tym bardziej nie mialem na mysli rynku "low-end", ale mid i
> high-end.

Ale wizja produkcji CPU przez nVidie jest naprawdę ciekawa. W sumie jest
to wykonalne, bo to całkiem spora firemka jest. Jestem ciekaw co
wykombinują :-)

--