Re: Niszczyciel zasilaczy !

Autor: Michax <michax_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 19:23:25 MET DST

> Cooler tu nic nie jest winny - zaczyna sie krecic szybko bo wzrasta
> obciazenie w czasie gry. To normalne bo kazdy system z rodziny NT czy
> uniksopochodny w wolnym czasie wykonuje HLT - dla P4 to wystarcza do zbicia
> temepratury. Winne sa za to jak najbardzej fatalne zasilacze. Widze ze
> skoro sprzedawca sprzedal Ci w zastepstwie spalonego zasilacza kolejne
> badziewie to moga byc z nim problemy - dobry sprzedawca powinien
> zasugerowac Ci kupno czegos lepszego - w swoim i Twoim interesie.
> Jesli moge cos sugerowac: idz do tego sklepu z ojcem. Jesli kupowaliscie
> [...]

  Dobra, wymienił na coś niby lepszego nie biorąc żadnej kasy.
Jeżeli chodzi o sprawe z ojcem to sam potrafie takie rzeczy
załatwiać.
Z tym zasilaczem wiem, że zawaliłem sprawe, ale nie byłem świadomy
, że ma to tak kolosalne znaczenie, chociaż wcześniej sporo o tym
czytałem.

  Wymieniony zasilacz nie wydaje się być jakimś z wyższych półek
ale ma spory wiatraczek
i zabezpieczenia przeciwnapięciowe, kontrole temp. itp . Przynajmniej
tak piszą.
Jednak to co zauważyłem, chodząc po sklepach w moim mieście, każdy
stara się wcisnąc jakiś shit. na 7 sklepów ,tylko w jednym gościu
polecił mi jakiś lepszy zasilacz. Reszta wciskała shit za 79 zł i
tańsze. Straciłem wiare w zakupy na realu. Teraz zamawiam porządny
cooler zalmana no i myślę nad tym zasilaczem.

PS. Przesadziłeś z tą pomocą ojca :D Ale pewnie coś w tym jest .