Re: AMD-ATI

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 16:26:49 MET DST

"Radek" <radkowal@mitsoft.com.pl> wrote in message
news:ea58b8$r7l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,

> To prawda, że używa się czasami kredytów ale AMD ma przynosić dochody, nie
> straty. Póki co sytuacja wygląda tak, że może z dochodowością być bardzo
> kiepsko w nadchodzącym czasie. Problemy z przejściem na mniejszy proces
> produkcyjny, bardzo silna konkurencja ze strony Core2, konieczność dużej
> obniżki cen... to wszystko krzyczy "deficyt!". A AMD ma już wcześniejsze
> zobowiązania a teraz to nawet nie ma żadnej rezerwy gotówki...

To jest blad w rozumowaniu czesto popelniany, iz Core2 jest najwazniejsza
rzecza dla Intela i AMD - nie jest! Jest tylko fragmentem przychodow Intela
i to na rynku desktop i niekoniecznie zmartwieniem dla AMD, tym mniejszym po
polaczeniu z ATi, gdzie wachlarz produktow staje sie duzo szerszy.

> Zintegrowane jednoukładowe komputery nie są niczym nowym. Tu akurat
> dominuje ARM i już teraz wybór jest bardzo duży. Na rynek pecetowy takie
> podejście byłoby dobre ale głównie dla "low-end".

Ja nie mowilem o produkowaniu ukladow CPU+GPU, ale o samych CPU przez nVidie
i samych GPU przez Intela i AMD. Oczywiscie kiedys bedzie to pewnie w jednym
ukladzie. Tym bardziej nie mialem na mysli rynku "low-end", ale mid i
high-end.

Pzdr.,

--
uC