Re: AMD-ATI

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 19:38:35 MET DST

PSYLO wrote:
> Ja bym raczej powiedział, że Nvidia od jakiegoś czasu rzucała na rynek
> niedorobione technologicznie GPU, ich głównym "powerem" był marketing.

Niezaprzeczalnie nVidia ma świetny marketing, ale to akurat grzech nie
jest. Za to niedorobiona technologicznie była jedynie linia FX i tego
nikt nie ukrywa. A zarówno poprzednicy GF3Ti/4Ti i seria 6, a teraz 7 są
po prostu bardzo dobre co najmniej tak wydajne jak karty Ati.

> ATI za to wypuszczało mocne i dopracowane do ostatniego szczegółu
> produkty.

Zwłaszcza sterowniki. Pod linuxa też :-P

> Nvidia podpadła mi też za sztuczne uśmiercanie AGP. Wypuszczali karty z
> zaniżonymi taktowaniami i wygórowanymi cenami w stosunku do tych samych
> kart na PCI-Express. Nie ładnie, nie ładnie ;)

No nie wiem skąd te rewelacje. To Ati bardzo długi czas nie miała
odpowiedników GeForce serii 7 na AGP, dopiero nie tak dawno pojawiły się
w sklepach (bo na papierach to też miali dawno).

--