Re: tani komputer do domu

Autor: Dominika Solarz <dominikasolarz_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Jul 2006 - 19:24:35 MET DST

Dnia Tue, 25 Jul 2006 12:50:20 +0200, OMSON napisał(a):

> To jest ta plyta:
> http://www.asrock.com/product/P4Dual-915GL.htm
Przy płycie chyba jednak zostane swojej wybranej.Ale dzięki za rady:)

> Zeby zmniejszyc koszty mozna np wybrac tansza obudowe np STEP207 (bez
> bajeru w postaci wyswietlacza LCD)i np zasilacz MC-300 Modecoma oraz
> Celerona D 310.
Obudowa i zasilacz beda chyba oddzielnie, pytałam juz grupowicza wyżej o
zasilacz , zapytam i Ciebie. Kóre są dobre, jaki wybrać? 350W?

> P.S. Zakladam ze flopke i jakis naped przelozysz ze starego kompa.
Dyskietek nie używałam od niepamiętnych czasów, więc flopki( pierwszy raz
takie fajne słowo słyszę:D) nawet nie będę montowała bo buczy przy
włączaniu komputera:)Napęd przełożę, ale pożniej dokupię coś dobrego,
kwestia kilku miesięcy.