Rafal Jankowski napisał(a):
> Ja tam się na tym nie znam, ale jak na mój gust to po pierwsze, do
> działania tej usługi nie jest potrzebna centrala cyfrowa, w końcu
> przeszło 90% ludzi ma u siebie linie analogowe,
Linia jest analogowa a centrala cyfrowa. Co ma piernik do wiatraka?
> w pracy też mam
> wewnętrzną centralkę analogową microtela sprzed X lat i mam
> rozpoznawanie numerów wewnętrznych.
A w jaki sposób jest ona analogowa? Telefonistka kabelki przetyka? Czy
wybieraki się kręcą?
> ale scalak w modemie powinien ten sygnał rozumieć i odpowiednią
> komendą AT obsłużyć, jak tego nie zrobi, to żaden soft nie pomoże.
Czy telefony z obsługą CID to modemy?
> Według mnie zdecydowana większość współczesnych modemów z dolnej półki
> nie posiada tej funkcji (mają ją np. wieloportowe karty przeznaczone do
> budowania faxserwerów, ale w zwykłym sklepie za normalną cenę raczej
> takiej nie kupię), a że Twój dany modem 33600 ją miał to bardzo
> prawdopodobne, co jest zgodne z tym co napisałem w swoim pierwszym
> poście, najwidoczniej skończył się ten pozytywny trend wsród producentów
> modemów.
Strasznie cuda wymyslasz. A zadałeś sobie trud poszukania
oprogramowania, które oprócz wielu innych funkcji umozliwi Ci
podejrzenie CID?
W żadnym z kilku, które obejrzałem nie wymaga się konkretnego modelu
modemu. Więc jak działa ta funkcja?
Received on Sun Jul 9 13:15:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 09 Jul 2006 - 13:51:06 MET DST