Moze lamerskie plyta glowna ECS K7SOM+

Autor: Slawek K <slawek_at_heya.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 13:16:43 MET DST

Wpadla mi w rece plyta jak w temacie.Procek Pro2000+ widziany jako Duron
1.3GHz pow WinXP+SP2 (bios plyty datowany 09/30/2003).Przyjrzalem jej
sie blizej i powinna miec modem.Wlaczam go w Biosie.Ide na strone
producenta, sciagam sterowniki ale Windows nie wykrywa zadnego modemu w
systemie.Ktos sie spotkal z takim czyms?Ponadto zastanawia mnie jak taki
modem podlacza sie do linii telefonicznej bo na plycie nie znalazlem
zadnych portow.

2. Pytanko, ta sama plyta ma IRDA, windows ladnie ja widzi, gdzie moge
kupic jakis kabel z dioda tak aby "poswiecic" i wykorzystac ten port
(jakas zaslepka w obudowie) etc..- jak cos sie takiego moze nazywac.
3. Ktos z grupowiczow posiada jeszcze oryginalny soft dostaraczny do tej
plyt (wg instrukcji powinno byc Flash Utility (ale to mnie nie
interesuje) i Media Ring Telephony, Super Vioce - Fax/Modem Software,
Page ABC
 Dzieki za wszelkie sugestie

Slawek