Re: Ch³odzenie

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazeta.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 13:14:17 MET DST

> Oczywiscie procek, na którym temperatura w tej
> chwili to 59 stopni.
zrób mu ekstra kana³ dolotowy( albo wylotowy, nie wiem jak wentylator
sie krêci)

> Na dyskach 44, 49 i 53 stopnie.
wiec dyski przyda³o by sie przedmuchac jakims duzym wentylatorem z 7 V,
ale mozesz te¿ pokombinowac z radiatorami. u mnie 2 dyski poskrecane
aluminiowym i k±townikami straci³y po 3 stopnie celcjusza, bez zadnych
wentylatorków

> Zasilaczto chieftek z dwoma wentylatorami (z tylu i na dole).
wiec ca³y przedmuch chyba masz dobry :)

Pozdrawiam
ToMasz