Re: Notebook, serwis

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 21:12:29 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:716xc3b4hv56$.10yb6ger3gsr3$.dlg@40tude.net...
> A Ty jesteś wykwalifikowanym serwisantem i jesteś w stanie ocenić gdzie
> kwalifikuje się notebook?

Markus! Nie trzeba być serwisantem ,zby stwierdzić, że coś się zepsuło!

[...]
> Moim zdaniem powinieneś całkowicie porzucić jakąkolwiek myśl zakupu
> czegokolwiek w przyszłości dla własnego zdrowia psychicznego

Daj spokój. Łabędź myślał, że pracownicy serwisu odpiszą mu, że w naszym
serwisie XYZ robimy takie wały a w serwisie BRT robią takie.
Nie pomyślał, że nawet jak ktoś by coś takiego napisał (np. były pracownik
jakiegoś serwisu) to nie moznaby było czegoś takiego brać na poważnie (ze
względu na prawdopodobną chęć zrewanżowania się byłemu pracodawcy).
Teraz nie ma wyjścia i trzeba wysyłać do serwisu bo na niezgodność towaru z
umową nie ma co liczyć, a co się będzie działo ze sprzętem to:
primo - nie dowiemy się nigdy
secundo - nie mamy na to wpływu
tercio - sprzęt po powrocie z naprawy ma być sprawny.

--
pozdrawiam
karol