Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 22:03:05 MET DST
Message-ID: <db5vziflr8h5.uba2sa8ku4nz$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

och.karol napisał(a):

 
> Markus! Nie trzeba być serwisantem ,zby stwierdzić, że coś się zepsuło!

Określenie "coś się zepsuło" to określenie wysoce nieprecyzyjne. Jeśli np.
notebook leży na poduszce i ma elegancko zasłonięte wszelkie otwory
wentylacyjne i się wyłącza co chwilę z powodu braku chłodzenia to też to
określisz jako "coś się zepsuło"? Często widzę z jakimi ludzie przychodzą
problemami do serwisu i bardzo często się zdarza, że sami grzebią w
sprzęcie nie mając o nim bladego pojęcia a to się widzi gołym okiem, że
było grzebane. Pyta serwisant: "czy ktoś tu grzebał"? Odpowiedź: nie

Dlatego jestem bardzo ostrożny w pochopnym wyciąganiu wniosków czego i
Tobie życzę ;)

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Thu Jul 6 22:10:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 22:51:04 MET DST