Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 08:57:39 MET DST
Message-ID: <e8l0ku$6km$2@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

och.karol napisał(a):

> Daj spokój. Łabędź myślał, że pracownicy serwisu odpiszą mu, że w naszym
> serwisie XYZ robimy takie wały a w serwisie BRT robią takie.
> Nie pomyślał, że nawet jak ktoś by coś takiego napisał (np. były pracownik
> jakiegoś serwisu) to nie moznaby było czegoś takiego brać na poważnie (ze
> względu na prawdopodobną chęć zrewanżowania się byłemu pracodawcy).
> Teraz nie ma wyjścia i trzeba wysyłać do serwisu bo na niezgodność towaru z
> umową nie ma co liczyć, a co się będzie działo ze sprzętem to:
> primo - nie dowiemy się nigdy
> secundo - nie mamy na to wpływu
> tercio - sprzęt po powrocie z naprawy ma być sprawny.

Nie. Sądziłem, że ktoś z was odpowie mi, że jako konsument mam prawo do
czegoś, a serwis ma inne prawo do czegoś innego. Jak widać, nie wielu z
was zrozumiało, o co mi chodzi, albo też nie znało odpowiedzi. Dlatego
właśnie ta grupa ludzi napisała wysmiewające mnie posty.

Maciej
Received on Fri Jul 7 09:00:10 2006

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Jul 2006 - 09:51:07 MET DST