Re: Jak połączyć?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 21:28:00 MET DST

Użytkownik "artur" <vanilla2@interia.pl> napisał w wiadomości
news:e8j85k$28qa$1@news.mm.pl...
> Jak polaczyc dwa komputery (stacjonarny+laptop) pod jeden modem, tak aby w
> obydwu byl internet?? Co potrzebuje kupic lub ewentualnie zrobic?
> Modem: Terayon TJ721
> Internet: Multimedia Polska
>
> Z gory dziekuje za odpowiedz.

Zagadać z Multimedią, żeby Ci udostępnili drugi terminal (dopłacasz do
rachunku oczywiście :P) i podłączasz do tego modemu jednego kompa przez USB,
drugiego przez skrętkę =) - on ma dwie możliwości podłączenia.

Miałem tak przez 3 czy 4 miesiące, działało :P

Nie umiem tego wyjaśnić, ale przy próbie podłączenia tego w ten sposób bez
płacenia za dodatkowy terminal, to nie działało =).

A inaczej, bez dopłacania do rachunków? Router :P

--
Pozdrawiam
Brovar