Łabędź napisał(a):
> Witam,
> proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
>
> Niestety sprzęt nie działa dobrze, kwalifikuje się do serwisu. Jednak
> przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytań:
A Ty jesteś wykwalifikowanym serwisantem i jesteś w stanie ocenić gdzie
kwalifikuje się notebook?
> - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie których mogę nie być
> zadowolony z usługi?
Jak myślisz, czy zima tego roku będzie bardzo mroźna czy raczej nie i kogo
za to ewentualnie winić?
> Słyszałem już od wielu osób i na forach, że serwisy
> potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
> oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?
Nie kupować sprzętu. Stuprocentowa ochrona. Ewentualnie zapytać serwis
przed zakupem sprzętu jak długo mają zamiar go trzymać i na co się masz
przygotować gdybyś ewentualnie nie był zadowolony z ich usług. Dopiero
potem kupować
> - Co musiałbym wiedzieć, żeby nie dać się wyrolować ze względu na brak
> podstawowej wiedzy dot. działania takich serwisów.
Zostać serwisantem sprzętu komputerowego
> Nie chciałbym, aby
> mnie na czymś oszukano tylko dlatego, że czegoś nie powiedziałem, albo
> wręcz nie wiedziałem.
>
> Proszę o jakiekolwiek porady ;)
Moim zdaniem powinieneś całkowicie porzucić jakąkolwiek myśl zakupu
czegokolwiek w przyszłości dla własnego zdrowia psychicznego
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Thu Jul 6 19:55:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 20:51:05 MET DST