Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 19:50:57 MET DST

Łabędź napisał(a):

> Witam,
> proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
>
> Niestety sprzęt nie działa dobrze, kwalifikuje się do serwisu. Jednak
> przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytań:

A Ty jesteś wykwalifikowanym serwisantem i jesteś w stanie ocenić gdzie
kwalifikuje się notebook?

> - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie których mogę nie być
> zadowolony z usługi?

Jak myślisz, czy zima tego roku będzie bardzo mroźna czy raczej nie i kogo
za to ewentualnie winić?

> Słyszałem już od wielu osób i na forach, że serwisy
> potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
> oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?

Nie kupować sprzętu. Stuprocentowa ochrona. Ewentualnie zapytać serwis
przed zakupem sprzętu jak długo mają zamiar go trzymać i na co się masz
przygotować gdybyś ewentualnie nie był zadowolony z ich usług. Dopiero
potem kupować

> - Co musiałbym wiedzieć, żeby nie dać się wyrolować ze względu na brak
> podstawowej wiedzy dot. działania takich serwisów.

Zostać serwisantem sprzętu komputerowego

> Nie chciałbym, aby
> mnie na czymś oszukano tylko dlatego, że czegoś nie powiedziałem, albo
> wręcz nie wiedziałem.
>
> Proszę o jakiekolwiek porady ;)

Moim zdaniem powinieneś całkowicie porzucić jakąkolwiek myśl zakupu
czegokolwiek w przyszłości dla własnego zdrowia psychicznego

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098