Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 08:55:03 MET DST

Markus Sprungk napisał(a):
> A Ty jesteś wykwalifikowanym serwisantem i jesteś w stanie ocenić gdzie
> kwalifikuje się notebook?

Z racji wykonywanego przeze mnie zawodu zdecydowanie jestem w stanie
stwierdzić, że notebook nadaje się do serwisu.

> Jak myślisz, czy zima tego roku będzie bardzo mroźna czy raczej nie i kogo
> za to ewentualnie winić?
Czy to jest mail godny zapamiętania go w archiwum grupy? Do takich
listów odsyłacie pytających o problem?

> Nie kupować sprzętu. Stuprocentowa ochrona. Ewentualnie zapytać serwis
> przed zakupem sprzętu jak długo mają zamiar go trzymać i na co się masz
> przygotować gdybyś ewentualnie nie był zadowolony z ich usług. Dopiero
> potem kupować
Brak słów.

> Moim zdaniem powinieneś całkowicie porzucić jakąkolwiek myśl zakupu
> czegokolwiek w przyszłości dla własnego zdrowia psychicznego
Odnoszę wrażenie, że wielu ludzi udzielających się na pl.comp.pecet ma
jakiś kompleks i często atakuje sferę psychiczną pozostałych. Co więcej
- myślę, że kompleks dotyczy ich własnej psychiki. Jeśli ktoś nie
wierzy, niech przeczyta choćby ten wątek.

Maciej