Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 10:48:23 MET DST

Witam,
proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.

Niestety sprzęt nie działa dobrze, kwalifikuje się do serwisu. Jednak
przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytań:

  - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie których mogę nie być
zadowolony z usługi? Słyszałem już od wielu osób i na forach, że serwisy
potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?

- Co musiałbym wiedzieć, żeby nie dać się wyrolować ze względu na brak
podstawowej wiedzy dot. działania takich serwisów. Nie chciałbym, aby
mnie na czymś oszukano tylko dlatego, że czegoś nie powiedziałem, albo
wręcz nie wiedziałem.

Proszę o jakiekolwiek porady ;)

pozdrawiam
Maciej