Re: Notebook, serwis

Autor: <reformowalny_at_op.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 13:27:25 MET DST

> proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
>
> Niestety sprzęt nie działa dobrze, kwalifikuje się do serwisu. Jednak
> przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytań:
>
>  - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie ktĂłrych mogę nie być
> zadowolony z usługi? Słyszałem już od wielu osób i na forach, że
serwisy
> potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
> oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?

Rozumiem, że jest to nowy laptop z gwarancją itp?

Nie chodź po serwisach, tylko odnieś do sprzedawcy i żądaj wymiany na nowy z
powodu niezgodności z umową. Takie są teraz przepisy, że za defekt sprzedanego
towaru odpowiada najpierw sprzedawca. Pamiętaj, że jeżeli oddasz sprzęt do
naprawy raz, to prawo do wymiany na nowy już nie obowiązuje (chyba, że sprzęt
będzie naprawiany trzy razy i nadal będzie usterka). Więcej na stronie
Rzecznika Praw Konsumenta.