> proszÄ o poradÄ, poniewaĹź od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
>
> Niestety sprzÄt nie dziaĹa dobrze, kwalifikuje siÄ do serwisu. Jednak
> przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytaĹ:
>
> - Czy serwisy stosujÄ
jakieĹ sztuczki, w efekcie ktĂłrych mogÄ nie byÄ
> zadowolony z usĹugi? SĹyszaĹem juĹź od wielu osĂłb i na forach, Ĺźe
serwisy
> potrafiÄ
trzymaÄ sprzÄt miesiÄ
cami i w efekcie nic nie zrobiÄ, a wrÄcz
> oddaÄ sprzÄt w gorszym stanie. Jak siÄ uchroniÄ przed tym?
Rozumiem, że jest to nowy laptop z gwarancją itp?
Nie chodź po serwisach, tylko odnieś do sprzedawcy i żądaj wymiany na nowy z
powodu niezgodności z umową. Takie są teraz przepisy, że za defekt sprzedanego
towaru odpowiada najpierw sprzedawca. Pamiętaj, że jeżeli oddasz sprzęt do
naprawy raz, to prawo do wymiany na nowy już nie obowiązuje (chyba, że sprzęt
będzie naprawiany trzy razy i nadal będzie usterka). Więcej na stronie
Rzecznika Praw Konsumenta.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Thu Jul 6 13:30:06 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 13:51:03 MET DST