reformowalny@op.pl napisał(a):
> Rozumiem, że jest to nowy laptop z gwarancją itp?
>
> Nie chodź po serwisach, tylko odnieś do sprzedawcy i żądaj wymiany na nowy z
> powodu niezgodności z umową. Takie są teraz przepisy, że za defekt sprzedanego
> towaru odpowiada najpierw sprzedawca. Pamiętaj, że jeżeli oddasz sprzęt do
> naprawy raz, to prawo do wymiany na nowy już nie obowiązuje (chyba, że sprzęt
> będzie naprawiany trzy razy i nadal będzie usterka). Więcej na stronie
> Rzecznika Praw Konsumenta.
>
Sprzęt kupiony w kwietniu. Nie zajmowałem się usterkami, bo nie były
dokuczliwe, a chciałem dotrwać do końca roku akademickiego.
Czy teraz mam jeszcze jakieś szanse na wymianę?
Maciej
Received on Thu Jul 6 16:25:09 2006
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 16:51:02 MET DST