Re: Notebook, serwis

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 19:45:17 MET DST
Message-ID: <12wvx3olt5poj.prmss2bvbsgi.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

reformowalny@op.pl napisał(a):

> Nie chodź po serwisach, tylko odnieś do sprzedawcy i żądaj wymiany na nowy z
> powodu niezgodności z umową. Takie są teraz przepisy, że za defekt sprzedanego
> towaru odpowiada najpierw sprzedawca.

A sprzedawca określi, że wiąże się to ze zbyt dużymi kosztami i skieruje
sprzęt do naprawy

Wystarczy, że dany model nie jest już produkowany lub nie jest dostępny u
dystrybutora i jego wymiana jest niemożliwa

>Pamiętaj, że jeżeli oddasz sprzęt do
> naprawy raz, to prawo do wymiany na nowy już nie obowiązuje (chyba, że sprzęt
> będzie naprawiany trzy razy i nadal będzie usterka). Więcej na stronie
> Rzecznika Praw Konsumenta.

..i w którym miejscu, Geniuszu, jest tam napisane, że trzykrotna wymiana
powoduje wymianę sprzętu na nowy? Niecierpliwie czekam aż mi to wskażesz :>

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Thu Jul 6 19:50:05 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 19:51:03 MET DST