reformowalny@op.pl napisał(a):
> Nie chodź po serwisach, tylko odnieś do sprzedawcy i żądaj wymiany na nowy z
> powodu niezgodności z umową. Takie są teraz przepisy, że za defekt sprzedanego
> towaru odpowiada najpierw sprzedawca.
A sprzedawca określi, że wiąże się to ze zbyt dużymi kosztami i skieruje
sprzęt do naprawy
Wystarczy, że dany model nie jest już produkowany lub nie jest dostępny u
dystrybutora i jego wymiana jest niemożliwa
>Pamiętaj, że jeżeli oddasz sprzęt do
> naprawy raz, to prawo do wymiany na nowy już nie obowiązuje (chyba, że sprzęt
> będzie naprawiany trzy razy i nadal będzie usterka). Więcej na stronie
> Rzecznika Praw Konsumenta.
..i w którym miejscu, Geniuszu, jest tam napisane, że trzykrotna wymiana
powoduje wymianę sprzętu na nowy? Niecierpliwie czekam aż mi to wskażesz :>
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Thu Jul 6 19:50:05 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 19:51:03 MET DST