Użytkownik <reformowalny@op.pl> napisał w wiadomości
news:2fb9.000000b8.44acf39d@newsgate.onet.pl...
>> proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
>> Niestety sprzęt nie działa dobrze, kwalifikuje się do serwisu. Jednak
>> przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytań:
>> - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie których mogę nie być
>> zadowolony z usługi? Słyszałem już od wielu osób i na forach, że
> serwisy
>> potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
>> oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?
> Rozumiem, e jest to nowy laptop z gwarancj itp?
> Nie chod po serwisach, tylko odnie do sprzedawcy i daj wymiany na nowy z
> powodu niezgodnoci z umow. Takie s teraz przepisy, e za defekt
> sprzedanego towaru odpowiada najpierw sprzedawca. Pamitaj, e jeeli
> oddasz sprzt do naprawy raz, to prawo do wymiany na nowy ju nie
> obowizuje (chyba, e sprzt bdzie naprawiany trzy razy i nadal bdzie
> usterka). Wicej na stronie Rzecznika Praw Konsumenta.
Spróbuj to załatwić w sklepie "nie dla idiotów"!
Powodzenia...
... w sądzie.
A z tym wybieraniem między gwarancją a rękojmią to chyba już zamierzchłe
czasy.
-- pozdrawiam karolReceived on Thu Jul 6 20:55:07 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Jul 2006 - 21:51:05 MET DST