Re: Notebook, serwis

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 13:52:54 MET DST

Użytkownik "Łabędź" <labedzkim@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:e8iiok$b4$1@news.task.gda.pl...
> Witam,
> proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
>
> Niestety sprzęt nie działa dobrze, kwalifikuje się do serwisu. Jednak
> przed oddaniem go do naprawy mam kilka pytań:
>
> - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie których mogę nie być
> zadowolony z usługi? Słyszałem już od wielu osób i na forach, że serwisy
> potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
> oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?
>
> Proszę o jakiekolwiek porady ;)

jak czytam takie teksty to mam ochote doradzic kupienie widel i zajecie sie
profesjonalnym rozrzucaniem gnoju po polach i niezawracanie sobie glowy
komputerami i w ogole czymkolwiek bardziej skomplikowanym od lyzeczki.

ad rem
a - to jest grupa o sprzecie
b - jak chcesz porady to powiedz co dolega laptopowi to moze ktos wpadnie na
pomysl co z tym zrobic (przy okazji patrz pkt a, klopoty z zawieszajacym sie
outlookiem nikogo tu nie obchodza)
c - zakladanie z gory, ze cie oszukaja jest wyjatkowo "mile" zwlaszcza dla
osob, ktore w tych serwisach pracuja i te grupe wspoltworza. nie myslisz
chyba, ze ci co sie tu udzielaja i wspomagaja innych wiedza to sie tego w
szkole nauczyli? bynajmniej. w pracy. w pracy w ktorej siedza i pracuja i
nie maja czasu na glupoty i chamskie numery, ktore im na dzien dobry w swoim
poscie imputujesz, kolego przyszywany

proponuje wobec tego puknac sie w glowke i zastanowic nad soba tudziez
psychiatra, bo mania przesladowcza to grozna choroba jest

tbg