Dnia 2006-07-06 10:48:23, encja *Łabędź* wymodziła przez port 119 co
następuje:
> Witam,
> proszę o poradę, ponieważ od niedawna jestem posiadaczem laptopa.
Jakiego ?
>
> - Czy serwisy stosują jakieś sztuczki, w efekcie których mogę nie być
> zadowolony z usługi? Słyszałem już od wielu osób i na forach, że serwisy
> potrafią trzymać sprzęt miesiącami i w efekcie nic nie zrobić, a wręcz
> oddać sprzęt w gorszym stanie. Jak się uchronić przed tym?
>
> - Co musiałbym wiedzieć, żeby nie dać się wyrolować ze względu na brak
> podstawowej wiedzy dot. działania takich serwisów. Nie chciałbym, aby
> mnie na czymś oszukano tylko dlatego, że czegoś nie powiedziałem, albo
> wręcz nie wiedziałem.
>
> Proszę o jakiekolwiek porady ;)
1.Konkretnie, co to za sprzęt ? Asus może ?
2.Przecztytaj warunki gwarancji, może są korzystniejsze niż ustawowe
obowiązki sprzedawcy (wątpię)
3. Jak będzie coś nie tak, niczego nie załatwiaj na gębę, tylko wysyłaj
listy polecone, albo składaj pisma w sekretariacie (oczywiście za
potwierdzeniem). Jeśli nie ustosunkują się w ciągu 2 tygodni do Twojego
zażalenia (pisemnie), Twoje zażalenie zostaje przyjęte
4.Nie wierz grupowiczom, którzy twierdzą, że sprzedawca musi wymienić Ci
sprzęt - wcale nie musi. Może. Musi jedynie zadbać, abyś otrzymał sprzęt
zgodny z umową, czyli sprawny. W praktyce oznacza to skierowanie do
naprawy.
5.Nie czepiaj się grupowiczów, którzy Cię opieprzają - to Oni mają
rację, nie Ty. To grupa o sprzęcie, a nie o prawach konsumenta. Jak
rzucasz temat OT, i jeszcze się wykłócasz, to nikt Ci nie pomoże.
-- pozdro... ____________________________________________________ [ |>|>|> sprocket | sprocket@sys.BezSpamu.pl ] [ Rafał Bartoszak | maile w HTML'u lądują w koszu ]Received on Fri Jul 7 19:35:16 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Jul 2006 - 19:51:04 MET DST