Re: 64 bity ??

Autor: Cezar Ponti <pegazzzwywal_at_poczta.fm>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 15:23:57 MET DST

Radku powiedz mi w takim razie jedna rzecz:
Czy procesor 64 bitowy (Dajmy na to amd lub intel)
bedzie wykorzystywany jako procesor 64 bitowy wraz z jego pelnymi
mozliwosciami
jesli system jest 32 bitowy (bo rozumiem ze zwykle xp sa 32) i czy w ogole
sa
aplikacje typu: programy graficzne, mulitmedialne, gry ktory wykorzystuja 64
bitowe procesory
a jesli sa takie to jakie to programy/gry i jesli sa to po jaka cholera sa
skoro praktycznie systemow
64 bitowych nie ma a jak pewnie sa jakies specjalne (o ktorych nie wiem) to
i tak te gry by nie chodzily ?
Pozdrawiam