Re: problem z avikami

Autor: <marcin.pawelec_at_gmail.com>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 15:28:05 MET DST

Jaceq napisał(a):
> [...]

Miałem coś takiego kiedyś:
wchodzę do katalogu z avikami, a komp sie na maksa zamula! czekam
kilkadziesiat sekund i wszystko powoli wraca do normy...

z tego co pamietam, "winda" trzepała sobie miniaturki z pierwszych
klatek owych teledysków za każdym razem, jak wchodziłem do tego
katalogu. Wyłączyłem miniaturki w windzie chyba - i wszystko
wróciło do normy.
Nie pamietam dokładnie jak to zrobiłem, ale google mi pomogły.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin Pawelec