Re: Jakie klawiatury??

Autor: mookie <mookie_at_epf.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 15:38:29 MET DST

OMSON napisał(a):
> Jakie mozecie polecic najtansze klawiatury PS/2 w kolorze bialym (bezowym)?
> Glowny wymog jet taki aby cena byla odwrotnie proporcjonalna do
> trwalosci a nie trwalosc do ceny! :) Poza tym standardowy uklad
> klawiszy, duzy enter i backspace oraz oodzielone klawisze kierunkowe od
> pozostalych (end, pgdwn, insert...) Wiem, ze sposrod przeogromnej oferty
> na rynku ciekzo cos takiego trafic. Mnie zainteresowaly np kalwiatury
> Logitech z serii Delux keyboard (te najprostsze ofkors). Znacie moze
> jakies o podobnym tego typy?

Kiedys Logitech robil takie w miare niedrogie a genialne klawiatury z
serii Logitech Internet takie jak na tym zdjeciu (rowniez w kolorze
bialym):
http://www.adt.cz/dpics/levi/LogitechInternetKeyboardBlack.jpg
Nie mylic z obecna seria Logitech Internet Pro ktora sie rozni.
Widzialem je jeszcze niedawno na allegro.

--
Pozdrawiam, mookie