Re: Wymiana kondensatorow na plycie gl. -gdzie w Krakowie?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 07:49:46 MET DST

> --
> Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?

Naprawde dziwne 7zł w serwisie- :)?
i to elektronicznym
Zaczyszczenie CDka- stawki są kilkadziesiąt...

Sam też mam płyta do wymiany mam 20 elektrolitów tylko wie ktoś gdzie moge
to kupic- ?(wysyłkowo)( chodzi o kondensatory z jakimś niskim pewnym parametrem
bo zwykłe elektrolity podobno sie nie nadają
( te o ktrych mówie zazwyczaj mają "złote " malowania"