Re: Problem z RS-MMC 1 GB

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 07:58:09 MET DST

rageofhonor napisał(a):
> Kupiłem sobie Pamięc RS-MMC 1GB firmy SanDisc.
>
> Zacząłem zgrywać na nią MP3 i przy ok 500 Mb i 133 plikach otrzymuje bład
> zapisu (nie można utworzyć katalogu lub pliku). Mam 551 Mb wolnego miejsca.
> Moge bez problemu odtwarzac z niej pliki i nawet usuwać. Nawet usunąłem
> jeden plik a potem chciałem na jego miejsce wgrać inny. Nie udało się. Potem
> wgrałem ponownie usuniey plik i się dało. Sprawdzałem Scandiskiem pamieć i
> nie wykazał żadnych błędów.

mam bardzo podobny problem. Tyle żeKarty uzywamw telefonie Nokia 6230i.
Wiem ze Ma ogranicznie do 512Mb, ale w całym internecie huczyczy ze z
1GB działa i ma sie dobrze i da siekorzystać.
Karta Kingston MMC+ 1GB. I co z tym fantem zrobić? Format nepomaga,
karta kupiona w renomowanym sklepie komputerowym i przy mnie była
rozpakowan z orginalnego opakowania. Co teraz?