Re: Wymiana kondensatorow na plycie gl. -gdzie w Krakowie?

Autor: Sucubus <sucuba_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 11:20:14 MET DST

> Naprawde dziwne 7zł w serwisie- :)?
> i to elektronicznym
> Zaczyszczenie CDka- stawki są kilkadziesiąt...
>
> Sam też mam płyta do wymiany mam 20 elektrolitów tylko wie ktoś gdzie
> moge to kupic- ?(wysyłkowo)( chodzi o kondensatory z jakimś niskim pewnym
> parametrem bo zwykłe elektrolity podobno sie nie nadają
> ( te o ktrych mówie zazwyczaj mają "złote " malowania"

To sa wlasnie kondensatory elektrolityczne.
A ten niski parametr to max napięcie pracy,
w tym przypadku 6,3V: do zasilania elektroniki - 5V, 3.3V
a 16-25V do mechaniki - wentyle, napedy - 12V.
Wymiana jednego to koszt okolo 5 zl.
A po wymianie polecam dobry zasilacz, ktory ma lepsza stabilizacje
i filtracje napiecia.

--
Sucubus
sucuba@onet.pl