Re: Wymiana kondensatorow na plycie gl. -gdzie w Krakowie?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 08:32:26 MET DST

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e7nshi$vp$1@news.onet.pl...

> Naprawde dziwne 7zł w serwisie- :)?
> i to elektronicznym
> Zaczyszczenie CDka- stawki są kilkadziesiąt...
>
> Sam też mam płyta do wymiany mam 20 elektrolitów tylko wie ktoś gdzie
> moge to kupic- ?(wysyłkowo)( chodzi o kondensatory z jakimś niskim pewnym
> parametrem bo zwykłe elektrolity podobno sie nie nadają
> ( te o ktrych mówie zazwyczaj mają "złote " malowania"
w kazdym lepszym sklepie elektronicznym ceny od ok 1.5 zl do prawie 4zl
(ceny zalezne od pojemnosci i napiecia pracy)
Dlatego tez te 40zl max za wymiane w serwisie to troche malo wiarygodne bo
przy kilkunastu kondesatorach powiedzmy 3300u/10V
 wiecej beda kosztowaly kondensatory a gdzie koszt wymiany?

pzdr