Re: problem z uruchomieniem WINA

Autor: fredperry <none_at_onet.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 06:55:16 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:e7n4of.3s8.1@Hobby.od.20.lat...

 Napuchnięte kondensatory przy CPU, uszkodzony RAM ... sprawdź najpier to.

Czasami wydaje mi się jak by dysk nie pracował ale sprawdzałem dysk i było z
ni mwszystko ok ale kilka razy bIOS miał problem ze znalezieniem go...RAM ok
a kondensatory nie wiem jak sprawdzic...moze mi powiesz dokładniej jak to
zrobic...mam jeszcze pytanie czy jest zaleznosc ramu bo mam dwie kości jedna
jednostronną i drugą dwu...czy jest zaleznośc która powinna być pierwsza ?
POZDR
THX