Athlon Xp 1.8 Mhz a temperatura

Autor: Tk <tomaszkulej_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 11:02:03 MET DST

Witam,

Mam pewne pytanko... posiadam procek AMD Athlon XP 2200+ BOX (1.8 Mhz) w
biosie mam ustawienia :
v.core : 1,49
134 Mhz x 13,5

Wg. mnie temperatura stanowczo jest za wysoka oto dane : temp. w pokoju 24C,
w obudowie 54C a na procku 67C dodam ze podczas normalnej pracy bez
obciazenia stonki www. office czyli nic szczegolnego. Na procku mam
wentylator pentagram freezone ALCu Q-80, w zasilaczu mam Papsta ale modelu
juz nie pamietam standardowy model (musialem wymienic poprzedmi strasznie
glosno pracowal).

Teraz mam pytanko czy ta temperatura jest normalna ? jaka powinna byc kiedy
sytem nie jest obciazony. Jesli ktos dysponuje danymi np. zaleznosc
temperatury w pokoju od tem na pracku i w obudowie rowniez bede wdzieczny.

Pozdrawiam, Tk.