Re: Athlon Xp 1.8 Mhz a temperatura

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 18:11:04 MET DST

Użytkownik "Tk" <tomaszkulej@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e6ts2c$4ma$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Mam pewne pytanko... posiadam procek AMD Athlon XP 2200+ BOX (1.8 Mhz) w
> biosie mam ustawienia :
> v.core : 1,49
> 134 Mhz x 13,5
>
> Wg. mnie temperatura stanowczo jest za wysoka oto dane : temp. w pokoju
> 24C, w obudowie 54C a na procku 67C dodam ze podczas normalnej pracy bez
> obciazenia stonki www. office czyli nic szczegolnego. Na procku mam
> wentylator pentagram freezone ALCu Q-80, w zasilaczu mam Papsta ale modelu
> juz nie pamietam standardowy model (musialem wymienic poprzedmi strasznie
> [...]

Męczę właśnie AthlonaXP 1700+
Właśnie ustawiłem go z oryginalnych 11x133MHz na 12x166MHz czyli 2000MHz
(tak jakby AthlonXP 2400+).
Napięcie proca 1.7V (bo na 1.6 nie idzie), temperatura w pokoju niecałe 27
stopni.
Zaraz po skończonym teście PCMark było 50 stopni na procu
Teraz mam 45 na procu, 41 na mobo, dyski po 39 stopni (2x Barracuda).

Buda to ModeCom Prime II z tyłu dodatkowy wiatrak wyciągający, z przodu
nadmuch.
Na procku ZAJEBIŚCIE cichy Arctic Colling 2TC z aktualnie 1850obr/min.

No więc... coś masz nie tego albo przekłąmuje płyta główna.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.