Re: Athlon Xp 1.8 Mhz a temperatura

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 11:14:35 MET DST

> Wg. mnie temperatura stanowczo jest za wysoka oto dane : temp. w pokoju
> 24C, w obudowie 54C a na procku 67C dodam ze podczas normalnej pracy bez

Wg mnie tez za wysoka - w koncu chlodzenie masz lepsze niz standardowe.
A w stresie mierzyles?
Wg mnie temp pomieszczenia nie nalezy sie zbytnio przejmowac - 3 stopnie w
jedna czy w druga nie maja znaczenia.
Jak procesor do 90 dojdzie to bedzie problem :)
U brata resetowal sie w tych okolicach komp. Wymiana pasty pomogla. Ale
wadliwy procesor tez moze powodowac wieksze grzanie.
Brat mial B2500+