Re: Athlon Xp 1.8 Mhz a temperatura

Autor: Benito <cemrzrxs_at_b2.cy>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 22:14:57 MET DST

Najlepszy sposob to zastosowac air duct, czy jak to sie tam fachowo nazywa...
Od dawna chlodze w ten sposob mojego Athlona 1333 - niezla grzalka,
70W. Z boku obudowy jest dziura na wysokosci procesora (fachowo wycieta :)
), wiatraczek 92 mm Zalman w trybie silent, dolot z butelki PET. Na
procesorze najwiekszy miedziany radiator jaki udalo mi sie kupic oraz
wiatraczek 70 mm puszczony na 6V.
Do tego dwa wiatraczki wyciagajace powietrze z obudowy - 80 mm puszczone
na 5V.
Efekt - procesor 50 stopni, maksymalnie, przy duzym obciazeniu 63 stopni,
w budzie 43 (dane przy obecnych, dosc wysokich temperaturach).

Dziala to bardzo cicho i wydajnie juz kilka lat.

Najglosniejszym elementem zestawu jest zasilacz (Chieftec 360W), a
konkretnie wiatraczek w nim zamontowany (Zalman).

--
Pozdrawiam
Benito