Re: Dziwny problem przy rozruchu ponownie.

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 19:55:55 MET DST

Krzysztof Wołoszka napisał(a):

> Skoro tak to po co zaczynasz drugi raz ten sam wątek,
> musisz radzić sobie sam ewntualnie pomocy poszukać gdzie indziej

Bardzo mi pomogłeś. A pisałem o tym jakiś czas temu i wszyscy dośzli do
wniosku, ze jak się będzie powtarzać problem to trzeba wtedy się martwić
no i się powtarza.

> Może zasilacz może płyta. Nie podałeś nawet żadenj konfiguracji
> więc potrzebny Ci jest raczej magik do rozwiązania problemu ;)

No ciekawe co Ci da to że podam model zasilacza i płyty. Zasilacz to nie
jest jakiś badziew zwykły (choć nie wyczynowy) ale dobry zasilacz i jak
odpale system to widze, ze trzyma wszystko przyzwoicie. Płyta nic tu nie
ma do rzeczy, bo niedawno ją wymieniłem i dokładnie ten sam problem
występuje teraz jak i przed wymianą.

--
HOT!!! For sale:) http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=425517
http://www.liczniki.netteria.net - darmowe liczniki na Twoją strone www