Re: Dziwny problem przy rozruchu ponownie.

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 15:41:28 MET DST

Slawek wrote:
> Witam
>
> Już kiedyś tu o tym pisałem ale problem się sam nie rozwiązał i
> niestety nadal się powtarza.
Skoro tak to po co zaczynasz drugi raz ten sam wątek,
musisz radzić sobie sam ewntualnie pomocy poszukać gdzie indziej

> Mianowicie podczas startu kompa, czasem
> nawet gdy się restartuje na samym początku się cham wiesza.
> Rozpoznaje procka i na tym koniec, kursor miga i nic sie nie dzieje.
> Resetnę i nic - problem pozostaje. Wyłączę, czasem pójdzie ale
> rozpozna dyski i takie tam i jak ma zczytać bot sektor dalej stoi.
> Zauważyłem że jak na razie pomaga wyłączenie go i odcięcie od źródła
> prądu - wyłączam na listwie przepięciowej albo z tyłu zasilacza
> włącznikiem. Co to do cholery może być? Dodam, że jak wystartuje to
> pracuje bez zarzutów, stabilnie nic złego się nie dzieje a jego czas
> [...]
Może zasilacz może płyta. Nie podałeś nawet żadenj konfiguracji
więc potrzebny Ci jest raczej magik do rozwiązania problemu ;)

Pozdrawiam  Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl