Re: Procesor dwurdzeniowy

Autor: <Sylwi_at_>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 20:00:51 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:h3yk7e51zrrr.1svzfqsetwcoe$.dlg@40tude.net...

> Core Duo to właśnie Pentium M, tylko pod inną nazwą.

No to mnie zaskoczyłeś teraz :-)

> Jak z poborem prądu nie wiem, ale zapewne jest to tak rozwiązane, że
> przy pracy na baterii i małym obciążeniu jeden rdzeń się całkowicie
> wyłącza.

Czytam konfigurację dwóch laptopów i jeden ma Pentium M (co jest dla mnie
jasne) a drugi właśnie tak jak napisalam ...
Po tym jak napisałeś problem chyba mi się sam rozwiązał,

A wybieram pomiędzy HP nc6320 a Toshiba Satelite
Tym sposobem to ja już chyba wybrałam .......... HP

--
  do usłyszenia
  Sylwi@