Re: Dziwny problem przy rozruchu ponownie.

Autor: Krzysztof Wołoszka <KWoloszka_at_op.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 20:54:47 MET DST

Slawek wrote:
> No ciekawe co Ci da to że podam model zasilacza i płyty. Zasilacz to
> nie jest jakiś badziew zwykły (choć nie wyczynowy) ale dobry zasilacz
> i jak odpale system to widze, ze trzyma wszystko przyzwoicie. Płyta
> nic tu nie ma do rzeczy, bo niedawno ją wymieniłem i dokładnie ten
> sam problem występuje teraz jak i przed wymianą.
Nie wiedziałem, że płyta jest nowa a zasilacz przyzwoity.
Pamięć i CPU pewnie stestowałeś. Spróbuj przy mnimalnej konfigracji
płyta, pamięć, procek, dysk twardy, grafika, poodpinaj wszyskie cdromy, karty
dźwiękowe, sieciowe itp...
Nawiasem mówiąc podobny problem miałem kiedyś, że
komp właśnie takie rzeczy owalał - stestowane było już wszystko
i nic. Winowają okazał się zakład energetyczny - napięcie spadało
chwilami do 180V. Po podłączeniu do upsa już nigdy nie
było z nim problemu.

Pozdrawiam Krzysztof Wołoszka
         Tlen: KWoloszka
         Email: KWoloszka@op.pl