Re: Klopoty z winfast 2000 expert

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 19:55:10 MET DST

>Problemy :
>windows nie jest w stanei wykryc prawidlowo tej karty - nie rozpoznaje jej
>Wymuszam instalacje sterownikow....dalej idzie wszystko ok....

przedstaw ściezke w jakiej moze windows znalezc sterowniki i rob tak
do wtedy do kiedy pn sam automatyczenie bedzie sobie z tej sciezki
pobieral pliki do kazdego "urzadzenia".

>bo sciagniecie tych sterownikow i softu nic nie daje......

dlaczego ?
przeciez mi pieknie sie instluje na tych najnowszych z karta DV2000, a
kiedys(0.5 roku temu) mialem Tv2000 i tez sie dobrze instalowalo

>Najdziwniejsze jest to ze dotad nie bylo problemow.....
>Problem pojawil sie dopiero po wyjeciu karty z kompa i wlozeniu jej ponownie.
>Probowalem ja powtornie wyjac i wlozyc ale nic to nie dalo
>Zadne znaki zaptania / wykrzykiniki nie wyswietlaja sie po instalacji
>sterownikow....

moze jest jakis konflikt na sasiednim PCI, nie podlaczaj tej karty
zaraz pod AGP
sprobuj zmienic slot, jesli to konieczne

--
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy