Re: kupiłem DVD-RW

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 21:15:45 MET DST

NOKGAMER <nokgamer@poczta.onet.pl> wrote:

> Uwaga! Post sponsorowany przez autora, a nie osoby trzecie.
>
> SAMSUN przestałem już się zastanawiać i kupiłem go. Wybór padł na
> SH-S162L

            To dla wlasnego dobra trzymaj sie nagrywania plusow, bo ten naped ma
powazne problemy z jakoscia nagrywania minusow. Widze ze zachwycasz sie
rowniez waznymi acz drugorzednymi cechami w przypadku nagrywarki jak cicha
praca czy zupelnymi duperelami [wyglad panelu] a nie pokusiles sie o
sprawdzenie najwazniejszej cechy kazdej nagrywarki DVD - jakosci zapisu.
Tak dla lekkiego ochlodzenia nastroju polecam lekture:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16007&PageId=19

a najlepiej caly test od poczatku:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=16007

No i posprawdzaj, najlepiej na jakiejs nagrywarce Liteona, jakosc zapisu.
IMHO dobrze nagrana plyta powinna miec do ~500 PIF, najlepiej pojedynczych
po 1, naprawde dobra ponizej 100 PIF.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl