Re: Nowy dysk - ale jaki?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 21:13:21 MET DST

Użytkownik "Witold" napisał w wiadomości
> 160 GB to maleństwo. Najtańsze za 1 GB są chyba 250 GB albo 300 GB.
> Jak kupiłem sobie pół roku temu w RAID cztery Seagate Barracuda 300 GB.

Raczej mnie na to stać nie będzie. Wydaje mi się że skoro przez 4 lata
używania 80GB Seagate mam zajęte 65% wolnego miejsca, to dysk 120GB
wystarczy mi w zupełności. Zaznaczam, ze mój komputer to bardzo prosta
maszyna do pisania, więc taki rozmiar będzie wystarczający. A naprawdę mam
bardzo mało pieniędzy na zakup.

Seagate dobrze wspominam, gdyż miałem dwa "słynne" modele.. 3.2GB Medalist i
Barracuda III które służyły mi baaardzo długo i dobrze.
Ale teraz chyba zdecyduję się na 120GB Samsung ATA133

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?